Els proppassats dies 10 i 11 de febrer vam tenir el plaer de participar a la DON’T CRACK UNDER PRESSURE DESERT EXPERIENCE de TAG HEUER juntament amb 40 concessionaris espanyols de la marca.

Previ pas i breu visita de la localitat de Ourzazate, la trobada va tenir lloc durant dos dies al desert oriental del Marroc, amb base al Kasbah Hotel Xaluca  Arfoud i a l’entorn de la localitat d’Arfoud i les dunes de Merzouga, prop de la frontera amb Algèria.

El primer dia al matí, els directius de TAG HEUER van presentar l’evolució del mercat de la rellotgeria de luxe suïssa i les seves perspectives així com els pilars estratègics sobre els que la marca es desenvoluparà en el mig termini. Seguidament, vam tenir l’ocasió de descobrir les darreres novetats de TAG HEUER.

La trobada va continuar a la tarda amb la inauguració d’un camp de futbol i un parc infantil, esponsoritzats per TAG HEUER, en un petit llogaret del desert.

L’endemà al matí, els concessionaris, dividits en 8 equips, vam participar en una trepidant competició d’orientació en 4 x4, consistent en localitzar en el mínim temps possible vint punts espargits pel desert, prèviament determinats amb coordenades,  per a finalitzar amb una prova de snow dune. En acabat, els participants vam poder gaudir d’una passejada en camell per les dunes i contemplar la posta de sol tot prenent un té.

La trobada va acabar amb una sopar típic marroquí en una gran carpa instal.lada al desert i una esbojarrada festa que va durar fins l’endemà al matí.

Una oportunitat de conèixer de primera mà les novetats i l’estratègia de la marca, de compartir experiències i mantenir enriquidors intercanvis de coneixement amb els altres concessionaris de TAG HEUER  i els directius de la marca.